Nächste Termine

Wunder der Weihnacht

Andorf, Sporthalle

15.12.2018, 16:00 Uhr

Wunder der Weihnacht

Andorf, Sporthalle

15.12.2018, 20:00 Uhr

Brigitte
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

griaß di franzi!

da flo und i habm grad ois angschaut - wirkli voi lässig!!!
de arbeit hat si echt auszahlt.

bis bald
flo & brigitte

Mittwoch, 18. September 2002
Herbert Sallinger
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Hallo schef va di auheisla!

Gratulier da zua da klassn hompage! A echt klasse sach!

In der letzten Zeit war ich a bisschen unterwegs.(10-Kampf, wandern, Zürich bei der Schwester...)
Freu mich schon auf unser nächstes Treffen(Probespiel).
Der 24.9 geht bei mir ok.

liebe Grüße

Herbert

Mittwoch, 18. September 2002
Robert Wallner
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

griaß di, franzi.
schen is sie gwordn, die heimseite!
i hoff, wir segnn uns bold mol wieder (i denk, wir hobn uns schon gsegn, wenn du des liest...)
liebe grüße aus der steiermark (an di und deine kollegen - bekannter und unbekannterweise...) von dein musikantenfreind robert

Montag, 26. August 2002
Hans Schmölzer
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Gratuliere Franzi, super is woarn.
Mia gfrein uns wann ma wieda amoi an gemeinsamen Auftritt ham. - Schene Griaß vo de Krammerer !

Mittwoch, 14. August 2002
liesl nö
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

echt klass is di pätsch wurdn. gfreit mi, daß i mit de schaundtatn dabei bin!!!

Dienstag, 13. August 2002
 
Powered by Phoca Guestbook