Nächste Termine

Wunder der Weihnacht

Andorf, Sporthalle

15.12.2018, 16:00 Uhr

Wunder der Weihnacht

Andorf, Sporthalle

15.12.2018, 20:00 Uhr

Erwin Brülisauer
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

ihr händ e rüüdig gueti hompeitsch und das zum nachespile isch für mich na gäch wil ich sit eme johr ziach lärne . bis jetzt hani nu chromatisch gspilt (über 50 johr) und bi eus gits kei sonigi note wo sich zum nachespile mit de ziach eigned. es isch na lässig näbed de schwyzer ländlermusig in en anderi musigrichtig z wächsle das machts für zuehörer na churzwilig.
dankevillmol und härzlichi grüess
Erwin

Freitag, 18. Februar 2005
mayer sepp
liabe auhäusler!
i hoff, ös hats guat ins neuchi jahr grutscht.
i gfreu mi schon wieda auf die tanzl und gstanzl bei da wirtin z affnang übernächste wocha. i hoff netta, dass i an platz zum sitzn in da gaststubm und a was zum tringa kriag.

scheane griaß bis dahin vom sepp

Donnerstag, 06. Januar 2005
Pinzgauer Feiertagsmusi
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Griaßenk Kollegen! Gratulation zur sehr informativen HP! Musikalische Grüße aus dem Pinzgau, vielleicht sieht (hört) man sich mal irgendwo! Pinzgauer Feiertagsmusi (www.feiertagsmusi.at)

Samstag, 27. November 2004
Uwe aus Deutschland
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Hallo zusammen,

" Kompliment "

Eine gelungene sehr schöne Webseite.
Alles super gestaltet und schnell zu finden.

Lob an den Webmaster.
" SPITZE "

Herzliche karaoke-Grüße aus Ellwangen

PS: Schau doch einmal kurz auf meine Seiten und genieße einige Hörproben. Viel Spaß

Homepage: www.karaoke-flirtsound.de

Samstag, 11. September 2004

Hallo Volksmusikfreunde

Am Samstag, den 18. September 2004 findet in der Stocksporthalle in Kallham (neben der B 137) ein Volksmusikabend statt. Teilnehmende Gruppen: d`Schustastuhlmusi, Kallhamer Tanzlmusi, Hausruck Stubnmusi, Kloane Riedauer Tanzlmusi, Kallhamer Dreixang. Sprecher: Willibald Karl – Beginn 20.00 Uhr


Mittwoch, 08. September 2004
mayer sepp
liabe auhäusler!
was is denn los mit enk? wann gibts denn beim wirt z gries wieder an musikantenstammtisch mit die auhäsuler, zu dem dann i und meine bekannten wieder hinkemma tatn.

scheane griaß bis dahin vom sepp

Montag, 30. August 2004
Richard J. Perez
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Ganz zufaellig hob i Eier hompaetsch g'fundn und wia i s so g'lesn hob is mei glei Zeitlang worn weil i in San Diego in
Amerika wohn und seit 4 johr scho nimmer im Alpenland war.
Mir hamm zwar scho aa a guats Wirtshaus, den "Kaiserhof",
wo's a guat's Bier und Essen gibt, aber Schmankerl wia Schwammerl und Knedl oder Hirschbratn hamms net. I bin in 1965 mit meine Eltern nach Amerika zog'n und an Schpanischn Nama hob I a, aber I bin immer no a Muenchner Kindl. So echte Volksmusi hoer i mir immer no gern o, den Fanderl Wastl zB. net den kitschigen Preisnschmarrn den ma sooft am Radio hoert. Eier Musi dat mi vielleicht interessiern.
Servus,
Da Richard

Mittwoch, 02. Juni 2004
Wolfgang Kaiser-Mühlecker
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Franz, dongsche fia deine nettn eintragungen af da hombedsch vom musivarein lohnsberi.

Da Hornist Wolfgang

Dienstag, 01. Juni 2004
Mayer Sepp
hallo auhäusler!

schad, dass iatzt schon länger nimmer in da riada gegend gspuit habts. vielleicht tuats do wieder amoi an grater. kunnts net amoi im summer a so a wengerl a zsamkemma beim wirt z gries organisiern, i und meine bekannten kammatn sicha hin, wann mas in wurdn.

scheane griaß bis dahin vom sepp

Samstag, 22. Mai 2004
Meingassner Franzi
Hallo liabe FreundInnen der Auhäusler!

Es gfreut uns narrisch, dass mit heutigem Datum schon über 3000 (in Worten: dreitausend) Besucher auf unserer Hompätsch vorbeigschaut haum.
Mir sagn Dankschön und wünschen enk alle recht schöne Ostern, a angenehmes Eierpecken und vui Freud mit der Musi der Auhäusler.

Franzi und der Rest der AuhäuslerInnen

Freitag, 09. April 2004
 
Powered by Phoca Guestbook