Nächste Termine

Wunder der Weihnacht

Andorf, Sporthalle

15.12.2018, 16:00 Uhr

Wunder der Weihnacht

Andorf, Sporthalle

15.12.2018, 20:00 Uhr

Sally
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Hallo Franzi,

da hast di ja wieda gscheit ins zeig ghaut mit de neichn fotos auf da hompage va de auhäusler.
Des is echt klass und übersichtli und da lisl ihre schaundtatn san a dabei :-))

liabe griaß

sally

Montag, 28. Januar 2008
meingassner franzi
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

hallo liabe hompätschbsuacha vo da auhäusla hoamseit!

i verzehr grad ganz genüsslich die vanillekipferl, die frisch ausm ofn kemman sand und derf feststelln, dass bis heut guate 11.000 (in worten elftausend) freund/innen bei uns vorbeigschaut haum.
des gfreit uns narrisch und mir bedaungan uns bei enk dafür ganz herzlich.

natürli wünschn ma enk und uns scheane (weiße) weihnachtn, a bravs christkindl und vui freud an da musi und am gsaung vo die auhäusler.

franzi und die restlichen auhäusler/innen

Montag, 10. Dezember 2007
Thomas
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Servus Franz!
die Toskiringa Blechbradler habn seit kurzen auch eine Hompätsch!

www.blechbradler.at.vu

Freitag, 30. November 2007
Andi
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

liabe auhäusler,

I woit dangschen song fia "D Wirtsdirn vo Haslbach". Des war echt total liab vo euch, daß ihr mir des extra afgnumma und mia per Imail gschickt habts. Unser Pap hoad se bsonders gfreit, weil er des Liad zum letztn moi in seiner Jugndzeit ghört hod.

Schene Grias aus Niederbaiern
Eia Anderl

Sonntag, 04. November 2007
Wolfram Riezler
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Liebe Grüße vom bodenständigen Volksmusik Online-Radio volksmusikanten.de

Sonntag, 23. September 2007
fast alle auhäusler
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

He juche, d Maria is vierzig wordn,
he juche, ma siagt ihrs net an!
He juche, wanns net die Musi hätt,
he juche, da wars halt arm dran.

Wir wünschen unserer Hackbrettspielerin Maria Frank, seit geraumer Zeit bereits Frau Dr. Zahn, alles Gute zu ihrem Vierziger.
Gsund bleibm und vor allem brav!

deine restlichen Auhäusler

Freitag, 24. August 2007
meingassner franzi
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

hallo liabe hompätschbsuacha vo da auhäusla hoamseit!

i lieg grad entspannt am pool und stell fest, dass bis heut guate 10.000 (in worten zehntausend) freund/innen bei uns vorbeigschaut haum.
des gfreit uns narrisch und mir bedangan uns bei enk dafür ganz herzlich.

natürli wünschn ma enk und uns an schean summa, des oane oder andere stünderl in an gmiatlichen gastgartn, die richtige temperatur vo oana guatn halbe im schattn und vui freud an da musi und am gsaung vo die auhäusler.

franzi und die restlichen auhäusler/innen

Mittwoch, 06. Juni 2007
Theresa
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Hallo!

I check des ned gaunz!

I woit eich ollen neda FROHE OSTERN wünschen!

LG eicha Theresa

Samstag, 07. April 2007
Theresa
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

Grias eich!!

I woit eich nur sogn, dass eicha Musi voi klass is.
I bin söba a Volksmusikantin und spü Hackbrett und Steirische beim Buchinger Hans - Peter.

Machts weiter so!!

LG eicha Theresa aud Roitham

Freitag, 06. April 2007
meingassner franzi
Von: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

hallo liabe hompätschbsuacha vo da auhäusla hoamseit!

i probier grad a paar guade vanillekipferl und siag, dass bis heut guate 9.000 (in worten neuntausend)freund/innen bei uns vorbeigschaut haum.
des gfreit uns narrisch und mir bedangan uns dafür ganz herzlich und wünschn enk schöne feiertag und an guatn rutsch ins neuchi jahr und vui freud an da musi und am gsaung vo die auhäusler.

franzi und die restlichen auhäusler/innen

Montag, 18. Dezember 2006
 
Powered by Phoca Guestbook